makeupbyjb.blogg.se

Produkter jag inte rekommenderar

Kategori: Allmänt

Produkter som jag anser inte är värda pengarna.
Maybelline instant age rewind foundation - Anledningen till varför jag inte skulle rekommendera er till att använda denna är pga den har en inbyggd applikator som inte går att ta av och rengöra och därmed kan ge dig oren hy.
L'oréal roll´on true match foundation - Ogillar denna produkt av ungefär samma anledning som produkt #1. 
3 Skulle inte rekommendera er till att använda sminkborsten som följer med när man köper en liten ögonskuggs-palett från tex Isadora. Det är svårt att få till en bra sotning till exempel med en sådan borste iom att man inte direkt kan blanda med en sådan. 
Sminksvampar - De suger åt sig mer produkt än vad den lämnar av på huden + man måste byta dem så ofta. Investera hellre i en ordentlig foundationborste istället.
L'oréal infallible foundation - Ogillar den av samma anledning som Maybelline ïnstant age rewind foundation.
Isadora spray on facial bronzer - Den mest ogenomtänkta sminkprodukten jag skulle kunna tänka mig. Har faktiskt testat den och jag kan verkligen säga att den ger ett så onaturligt resultat att det är löjligt. För det första så ger den alldeles för mycket täckning, för det andra så lämnar den små mörka prickar på huden, en annan dålig sak är att den bara finns i två nyanser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: