makeupbyjb.blogg.se

Roliga nyheter!

Kategori: Allmänt

Har en liten rolig nyhet till er läsare. Jag fyllde nyss år och då fick jag i present av min pojkvän en halvårspremuneration på Glossybox! Och om jag är nöjd med Glossyboxarna så kommer min premuneration förlängas med 6 månader till! 
Nu tänker ni kanske; jaha kul för dig. Men här kommer den roliga biten, efter varje Glossybox jag får så kommer jag göra en review på alla fem produkter som följer med. Jag funderar även på att filma dessa reviews och posta dem här i bloggen. Det betyder alltså; mer reviews, mer uppdateringar och kanske videoinlägg om allt går som det ska. Vad tycker ni?
Just nu väntar jag ivrigt på min första låda!

Kommentarer

  • e säger:

    videos är alltid skoj att titta på!

    2013-05-03 | 16:19:38
    Bloggadress: http://www.lastflowers.blogg.se
  • Carro säger:

    Go go!

    2013-05-04 | 17:43:25

Kommentera inlägget här: