makeupbyjb.blogg.se

Makeup By JB

Kategori: Allmänt

Hej mitt namn är Josefin och jag är bosatt i Piteå som ligger i det kalla norrland. Jag är 19 år och har ett brinnande intresse för smink och mode.
Jag har länge haft tankar på att skapa en skönhetsblogg men det har som aldrig riktigt blivit av, förrens nu. Här på bloggen kommer jag skriva ut mina tips och tricks om olika skönhetsprodukter och märken samt ge er inspiration.
Ni får gärna ställa frågor och jag tänker svara så gott jag kan. Ni får också gärna ge feedback och föreslå saker ni vill se mer av här i bloggen. Jag kan också försäkra er om att jag inte är sponsrad av någon affär eller sminföretag utan jag vill bara ge er tips på mina favorit produkter och vars ni kan hitta dem om ni är intresserade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: