makeupbyjb.blogg.se

Mina favorit märken

Kategori: Allmänt

Hårvård: Det var en lätt fråga. Är helt fast för Kérastases produkter. Använder mest produkter från deras nutritive serie, en favorit för tillfället är deras värmeskydd Nutritive nectar thermique lotion.
 
Smink: Har tre favorit märken. Det första är förståss M.A.C. Iom att vi inte har något ställe i norbotten som säljer M.A.C så brukar jag passa på att handla ganska mycket när jag tex är i Stockholm eller Göteborg. Det är ett ganska dyrt märke,  ligger ungefär i samma prisklass som Makeupstore så när jag väl köper produkter från de märkena är det oftast produkter som jag vet jag kommer använda ganska ofta, så jag brukar liksom inte köpa jättefärgglada ögonskuggor tex. Min favorit ögonskugga från M.A.C  för tillfället är Satintaupe.
Det andra märket är Make up store, där har jag två favoritprodukter som jag alltid brukar köpa. Den första är en concealer Cover all mix och den andra favoriten är Tri brow. Kommer förklara mer om cover all mix i ett annat inlägg.
Det sista märket är Lancôme. Det märket är snäppet dyrare än de andra. Min favorit produkt därifrån är en flytande foundation Teint miracle. Det är en lätt täckande foundation som innehåller spf 15. 
 
Naglar: O.P.I och Essie.  
 
Hudvård: Gillar The body shops hudkrämer. Fick ett jättegodluktande set som innehöll bla Body scrub och Body butter med doft av mango. 
Mitt favorit märke när det kommer till ansiktsproduker så måsta jag nog säga Emma S. Wiklund.
 
Doft: Marc Jacobs Lola och Daisy.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: